قهوه ساز نانوپرسو
نوشته شده توسط : admin

نانو پرسو قهوه سازی است که به برق و منبع حرارتی نیاز ندارد. بلکه برای درست کردن قهوه با آن فقط به آسیاب قهوه دستی، قهوه و آب جوش نیاز است. که آب جوش را می توان به راحتی تهیه یا درست کرد. اما این ویژگی ها تنها مزایای استفاده از نانوپرسو نیستند. 

همچنین نانوپرسو قهوه سازی است که چند سال اخیر به بازار معرفی و عرضه شد (در سال ۲۰۱۴). در نتیجه می توان گفت در مقایسه با قهوه ساز های دیگر، یک گَجت دم آوری قهوه جدید و تقریبا ناشناخته است، که انتظار می رود در سال های آینده محبوبیت چشم گیری بدست آورد.

در واقع با طراحی و ساخت یک سیستم پمپ جدید ، نانوپرسو با استفاده از قدرت دست شما می‌تواند به فشار ۱۸ بار در طول فرایند عصره گیری دست یابد و با این اعمال فشار بهترین قهوه را برای شما تهیه نماید. بر اساس ادعای شرکت واواکو ، قهوه تهیه شده توسط این دستگاه بهتر از بسیاری از دستگاه های خانگی خواهد بود. نحوه عملکرد این دستگاه به این صورت می باشد که فقط کافیست با پمپ دستی که در آن تعبیه شده است، آب جوش را وارد مخزن پودر قهوه کنید تا قهوه اسپرسو آماده شود.

source:  قهوه ساز نانوپرسو





:: موضوعات مرتبط: قهوه ساز , لوازم آشپزخانه , تجهیزات کافی شاپ , آسیاب قهوه , لوازم باریستا , اسپرسو ساز , اسپرسو ساز خانگی , ,
:: برچسب‌ها: بهترین قهوه ساز خانگی, خرید اسپرسو ساز, خرید نانوپرسو, قهوه دات کام ,قیمت نانوپرسو, نانو پرسو ارزان, نانوپرسو چیست, نانوپرسو واکاکو, نحوه کار با نانوپرسو ,
:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 7 / 6 / 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: